Eerste dag Carnegie (in Melbourne) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Eerste dag Carnegie (in Melbourne) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Eerste dag Carnegie (in Melbourne)

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

12 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen, waarna toen ik wakker was bijna iedereen al vertrokken was (om 8.15 uur was ik wakker). Vervolgens ben ik rustig aan gaan doen, wat voor mij op dit moment niet een heel goed idee is (iedereen weg; tijd genoeg voor heimwee).. Dus na het ontbijt en heel wat surfen op internet, toch besloten om naar buiten te gaan en de buurt te verkennen. Carnegie heeft 1 winkelstraat, waar een paar winkels staan, maar voornamlijk restaurantjes. Gelukkig hadden ze een postkantoor, zodat ik postzegels kon kopen. Ook heb ik er een bibliotheek gevonden, misschien ga ik daar wel gebruik van maken! Vanochtend begon de dag met veel donkere wolken en het was ook echt fris buiten, maar de middag is stralend met nog wel wind, maar de zon is super warm!
Ik zit momenteel (het is nu 15.00 uur) in het zonnetje dit verslag te schrijven (natuurlijk wel na het insmeren met zonnebrand), dus ik zit echt te genieten nu! Straks ga ik lekker zitten lezen hier in het zonnetje. Hopelijk hebben jullie in Nederland ook lekker weer!

• 12 Maart 2014 - 07:29

Mama:

Ziet er wel gezellig uit! en ik ben jaloers op het weer...