St. Kilda Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu St. Kilda Beach - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

St. Kilda Beach

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

14 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vanochtend om 10.00 uur vertrokken naar South Yara, om in de Big W ('goedkope winkel') een fietshelm, zonnebrand enz. te kopen. Daar aangekomen vond ik eigenlijk dat de prijzen niet echt veel verschilden met wat ik had gezien. De zonnebrand van de Aldi was goedkoper geweest. Maar ik heb wel een fietshelm kunnen bemachtigen voor maar $19.- Dat is best goedkoop! Vervolgens ben ik met de tram naar St. Kilda doorgereden, om daar het mooie strand te bewonderen. Het is niet heel groot, maar de wind maakte het wel erg lekker op het strand! Na een aantal uur toch maar weer naar huis gegaan, want het werd mij toch wat te warm. Ik heb ook hier niet echt souvenierwinkeltjes gezien, maar om eerlijk te zijn had ik ook niet echt de moet om die hele winkelstraat door te lopen. Ik heb maar een deel gehad..
Nu lekker weer thuis met een groot glas cola om weer een beetje af te koelen!
Maandag start de WESP, dus dan zal ik hard aan de slag moeten. Nu heb ik nog lekker een weekend om nog dingen van Melbourne te bezichtigen! Wat zal dat gaan worden?

  • 14 Maart 2014 - 16:14

    Ans:

    Ga je nog lekker de stad zelf bekijken, of zit je daar te ver van af?
    Schijnt wel een leuke stad te zijn
    Misschien kun je in het weekend met je collega stagiaire wat doen, wel leuk en zij kent de omgeving al iets beter.

    veel plezier!
    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 12979

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: