Melbourne Zoo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Melbourne Zoo - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Melbourne Zoo

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

15 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag ben ik samen met Natascha (ook een student uit Maastricht)naar de dierentuin geweest. Het was echt wel een grote dierentuin, met heel veel verschillende soorten dieren. Ook was het warm, maar gelukkig begon de dag bewolkt, dus hebben we het nog lang uit kunnen houden. We konden wandelen door het kangoeroe verblijf, maar je mocht helaas niet van de paden af, dus heb ik er nog geen kunnen aaien.. Maar ik heb ze mooi wel op de foto! Ik voelde me net een Japanner daar; ontzettend veel foto's maken van van alles! Was ook echt gezellig om eens iets samen te doen, dus het is zeker voor herhaling vatbaar!
In de giftshop heb ik ontzettend veel leuke dingen gezien, maar die waren ook echt super prijzig.. Heb uiteindelijk toch een leuk souveniertje kunnen kopen: mijn eigen kangoeroe!
Op de terugweg nog even bij het visitors centre geweest, op zoek naar een plattengrondje. Volgens mij heb ik wel een goede gevonden.

  • 15 Maart 2014 - 07:59

    Christianne Zeldenrust:

    Oma, hartelijk gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van met je meiden! Dikke kus, Christianne

  • 15 Maart 2014 - 09:44

    Mama:

    Wat leuk al die echt Australische dieren! En wat is het anders wanneer je met z'n tweeën bent, he? Hopelijk kunnen jullie meer uitstapjes samen doen.
    XXX Mama.

  • 15 Maart 2014 - 10:36

    Vera Verheggen:

    Wat een mooie foto's!!
    Ik ben benieuwd naar je bruin-worden-curve gedurende de blog :) Het weer ziet er in ieder geval geweldig (en jaloersmakend) uit. Als ik het goed heb begin je maandag met je onderzoek? Geniet dus nog maar even van je laatste 2 vrije dagen!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 12980

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: