Eerste week is om.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Eerste week is om.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Eerste week is om..

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

21 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Het is alweer vrijdag avond en ik heb deze week alleen nog maar artikelen gelezen.. Omdat ik nog niet veel anders gedaan heb, heb ik ook niet op woensdag en donderdag een verslagje geschreven.
In het ziekenhuis hebben ze nog geen werkende computer voor mij kunnen regelen, daarom heb ik ook nog niet veel kunnen noteren, maar ze zijn er druk mee bezig! 'S ochtends moet ik een heel stuk fietsen, dit is wel even wennen, maar het gaat al aardig!
In Australië zijn de dagen heel apart, gister begon de dag met 10 graden en eindigde de dag met heel warm weer. Vandaag was het eigenlijk andersom, het was mooi weer 's ochtends, maar aan het eind van de dag stormachtig en een flink stuk koeler.
Mijn onderzoek gaat over het diagnosticeren van narcolepsie bij kinderen door middel van een polysomnografie (slaaptest), waarbij de activiteit van de hersenen wordt geregistreerd. Hierbij moet ik vooral letten op de Slow Wave activity (delta golven of ook wel diepe slaap). Hier zou mogelijk een afwijking kunnen zijn bij kinderen met narcolepsie. Momenteel heb ik alleen nog artikelen gelezen over slaap (normale patronenen enz.) en over overige onderzoeken naar narcolepsie. Ik heb nog heel veel werk voor de boeg, maar gelukkig heb ik daar dan ook nog wel even de tijd voor!

  • 21 Maart 2014 - 11:46

    Peter:

    Een week lezen over narcolepsie: slaapverwekkend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 12982

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: