Nog steeds lezen.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Nog steeds lezen.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Nog steeds lezen..

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

26 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Ik heb gister geen verslagje geschreven omdat er eigenlijk niet veel is gebeurd, ik ben nog steeds bezig met lezen. Daarnaast ben ik natuurlijk ook al begonnen met het schrijven van mijn introductie. Vandaag heb ik afgesproken met mijn begeleider dat ik vrijdag mijn eerste opzet van mijn introductie zal inleveren en dat ik maandag zal beginnen met data verzamelen. Dat betekend dat ik volgende week eens iets anders ga doen dan lezen!!
Gister heb ik mijn 'working with children' verklaring aangevraagd via het postkantoor.. Ik moest een vragenlijst invullen, die uitprinten, naar het postkantoor gaan met mijn paspoort, creditcard en een getekend huurcontract van mijn kamer, om een controle te kunnen krijgen of ik wel met kinderen kan/mag werken.. Op het postkantoor moest er een pasfoto worden gemaakt, waarop ik niet mocht lachen (erg lelijke foto dus..).. Vervolgens hebben ze op het postkantoor mij goedgekeurd en mocht ik de aanvraag opsturen!.. Heel apart! Nu moet ik ongeveer 6 weken wachten voor ik een pasje ofzo iets krijg hierover.. Het gaat allemaal niet zo makkelijk hier in Australië!

  • 26 Maart 2014 - 12:57

    Mama:

    Gelukkig dat je door de medewerkers van het postkantoor bent goedgekeurd!! Die mensen hebben er vast kijk op! En dat gedoe allemaal voor die ene keer dat je misschien met een kind in aanraking komt...Maar ja, het houdt je lekker bezig!!

    XX, Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 12983

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: