Zondag zoeken naar de kerk - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Zondag zoeken naar de kerk - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Zondag zoeken naar de kerk

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

30 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag heb ik een heerlijk warme dag gehad! Ik heb de was buiten kunnen hangen en ben op de fiets op zoek gegaan naar de Lutherse kerk. Het was een half uur fietsen en op een grote weg waar de auto's wel erg hard reden, maar ik heb het gevonden! Nu weet ik ook meteen hoe laat de kerkdiensten beginnen; op de oneven zondagen van de maand om 9 uur 's ochtends en op de even zondagen om 11 uur 's ochtends.
Ik ben vandaag ook op zoek gegaan naar het Hard Rock Cafe, maar die ene die op Bourke Street zou moeten zitten is al 3 jaar weg.. Dus helaas nog geen T-shirt voor mijn allerliefste oom Dirk kunnen scooren.. Verder heb ik een waterkoker gekocht bij de BIG W om er nu thuis pas achter te komen dat het ding niet compleet is.. Mag ik daarvoor ook weer terug.. Maar ja, het was een warme dag en ik ben lekker bezig geweest!
Gelukkig is er weer een weekend voorbij, want in die weekenden mis ik mijn familie toch het meest.. Morgen kan ik weer lekker aan de slag, hopelijk met data voor het onderzoek!

  • 30 Maart 2014 - 21:22

    Mama:

    Wat een schattig kerkje! Dat wordt volgende week vroeg op staan.... Er zijn veel mooie plekjes in Melbourne, zo te zien. Dat worden mooie fiets- en wandeltochtjes, vooral als het zulk ooi weer blijft.
    Je ziet er wel stoer uit met je helm, bril en rugzak....!

    XX Mama.

  • 31 Maart 2014 - 10:58

    Christianne Zeldenrust:

    Ik zal niet zo heel vroeg op hoeven staan zondag, want dan is de klok een uur terug gegaan hier! Heb ik een uur langer voordat ik op moet staan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 12978

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: