Data Verzamelen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Data Verzamelen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Data Verzamelen

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

31 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag heb ik geprobeerd te werken met de programma's die ze hier gebruiken voor de data. Eerst moest ik in het 'slaap lab' (daar waar de mensen slapen en de computers staan die de data verzamelen) de data uit een computer in een externe harde schijf zetten. Vervolgens moest ik vanuit die harde schijf de informatie weer in een laptop zetten. Vervolgens moest ik op de laptop de data door allemaal verschillende programma's halen om er een EDF file van te maken.. Geen idee wat dat voor file is, maar het schijnt handig te zijn. Ondertussen moest ik de uitslagen van de EEG ook nog controleren op fouten, dus of de persoon niet toevallig wakker was en aan het bewegen was dat toevallig door de computer gezien wordt als delta golven van diepe slaap.. Het heeft mij de hele dag gekost (met tussendoor presentaties van andere, waar ik ook bij moest zitten) om 1 patiënt in te voeren.. Dat gaat nog heel wat werk worden!
Ben na mijn werkdag naar de BIG W terug gegaan met mijn waterkoker, blijkt alles in de ketel gepropt te zitten.. Het was niet eens in mij opgekomen om daarin te kijken.. Maar ja, ik kan nu lekker thee zetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 12984

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: