Lezen, schrijven, EDF files maken enz. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Lezen, schrijven, EDF files maken enz. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Lezen, schrijven, EDF files maken enz.

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

02 April 2014 | Australië, Melbourne

Gister heb ik de hele dag gewerkt aan het verzamelen van data en het verwerken van de EDF files. Ik heb 5 patiënten die ik moet invoeren, daarvan heb ik er nu 4 gedaan, maar 1 moet opnieuw omdat de data overdracht naar de externe harde schijf niet goed is gegaan. Ik zal er niet te veel over schrijven, want volgens mij is dat heel saai om te lezen. Vandaag heb ik maar weer aan mijn introductie gewerkt. Mijn supervisor heeft het nagekeken en heel veel verbeteringen opgegeven, dus ik kan ook hiermee weer hard aan de slag! Het is dus een echte week van afwisseling!
Verder is hier eigenlijk niet veel gebeurd. Gister was het ongeveer 30 graden buiten, het was ook een erg warme nacht vanacht. Maar vandaag was het zonnetje verdwenen en was het redelijk koel (het heeft veel geregend vandaag). De dag begon met 23 graden maar eindigde met 19 graden en een frisse wind. Dit is niet zo'n ramp voor mij, want ik zit toch de hele dag binnen. Als het in het weekend maar mooi weer is!

  • 02 April 2014 - 13:28

    Mama:

    Zo te horen gaat nu het echte werk beginnen... Wij zijn trouwens erg blij met 19 graden!! Wel jammer dat je zoveel binnen zit, maar ja...

    XX Mama

  • 02 April 2014 - 21:32

    Erna:

    Hoi Christianne,
    We hebben je kaart gekregen, leuk en dank je wel!
    Je vader en moeder zijn hier net geweest. We moeten een nieuwe computer kopen, want microsoft ondersteund windows XP niet meer en dan kun je niet meer veilig internet bankieren.
    Dus een nieuwe computer gekocht: een Dell. Dat is nog een heel gedoe op internet. Eerst uitzoeken wat er allemaal in de computer moet en dan bestellen, betalen (dat is natuurlijk het ergste) en nu maar afwachten wanneer het ding thuis afgeleverd wordt. Gelukkig heeft Pieter geholpen(en Marjon ook).
    Vandaag heeft oma een nieuwe zomerjas gekocht en één besteld bij C&A. Een echt bikerjack: zwart leer(niet echt natuurlijk). Je moeder en oma waren helemaal kreupel van het slenteren. Daarna hebben we in de Hema ons kopje koffie en thee met klein gebakje gehaald.
    Volgende week maandag gaat Rik beginnen met een nieuwe baan. Hij wordt sales engineer bij Frame. Dt is een olie en gasleidingen bedrijf. Hij is helemaal enthousiast.
    Paul is weer voor drie maanden bij Dirk aan het werk bij Euromaster, dus alle mannen zijn weer onder de pannen.
    Nou, jij begint weer met en nieuwe dag en wij gaan weer naar bed.
    Groetjes en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12987

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: