Easter Tuesday? Anzac day? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Easter Tuesday? Anzac day? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Easter Tuesday? Anzac day?

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

26 April 2014 | Australië, Melbourne

Het was deze week een opeenstapeling van vrije dagen. Naast een 2e paasdag hadden we ook een 3e paasdag (de universiteit vond een Easter Tuesday wel een goed idee)! Op 2e paasdag heb ik lekker helemaal niets gedaan, alleen in de tuin zitten lezen! Op 3e paasdag ben ik de stad ingegaan. Het was een regenachtige dag, maar Victoria's Market is overdekt, dus was goed te doen! Heb een leuk kadootje gescoord voor mijn zus die 5 mei jarig is, dus mijn dag was helemaal geslaagd! Op woensdag moest ik wel weer werken en op donderdag ook. Heb vooral aan mijn introductie gewerkt, maar had niet zoveel energie om veel te doen aangezien ik hartstikke verkouden ben geworden.. Ik voelde mij echt niet lekker, dus denk ook dat het meer was dan alleen een verkoudheid.. Maar op vrijdag (Anzac day; op deze dag herdenken ze de doden en gewonden soldaten van alle oorlogen die zijn geweest) was ik weer vrij! Heb ook hier weer niets gedaan behalve lezen, maar dat was vooral omdat ik de energie niet had.. Moest wel nog boodschappen doen, ben bijna een uur weggeweest en was totaal uitgeput daarna.. Het was wel een lekker warme dag, dus ook nu weer kon ik in de tuin zitten lezen! Vandaag is alweer zaterdag. Heb mijzelf voorgenomen om niets te doen, om alleen maar beter te worden. Vandaag voel ik mij gelukkig al beter en heb meer energie, maar ik doe het toch maar rustig aan. Ben om 10 uur 's ochtends al gebeld door Noel van de kerk om mij te melden dat ze mij morgen met de auto komen halen om samen naar de kerk te gaan! Wat is het toch een lieverd! Dus kortom, veel vrij gehad deze week, maar zeer weinig tot niets kunnen doen, helaas.. Maar ach, ik heb nog 12 weken te gaan, dus tijd genoeg om Melbourne beter te leren kennen!

  • 26 April 2014 - 20:36

    Mama:

    Hoi Meis, ik ben blij dat je je weer wat beter voelt. Ziek zijn in een ander land geeft helemaal zo'n eenzaam gevoel... Zorg maar goed voor jezelf en zeg maar tegen Noel dat ik hem geweldig vind!!

    XX Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 12989

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: