Stageweek 7, pakje gekregen! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Stageweek 7, pakje gekregen! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Stageweek 7, pakje gekregen!

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

30 April 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag is het alweer woensdag!! Van het weekend flink verkouden geweest, maandag ook nog niet zo super fit, maar toch maar naar de universiteit gegaan. Heb wat geschreven deze week en wat data proberen te vinden, maar volgens mij haat dat programma mij! Elke keer als ik een bestand wil overzetten naar de externe harde schijf is de computer een eeuwigheid bezig om vervolgens na 2 uur te melden dat het niet is gelukt... Dus dat is geen pretje.. Vandaag ook gezocht naar een postkantoor dat mijn pakje zou moeten hebben; het pakje dat mijn moeder naar mij toegestuurd heeft vanuit Nederland; mijn overlevingspakket!! Heb 3 postkantoren gezien: bij de laatste moest ik smeken of hij voor mij nog wilde kijken aangezien hij van plan was te sluiten.. Hij is mijn held van vandaag, want hij heeft het gevonden!! Mijn schoenzolen konden echter de wandeling van een half uur heel hard lopen niet aan en die kun je nu gewoon indrukken (ik zak door mijn hak heen als ik erop sta..).. Maar wat er in het pakketje zat!! Mijn mama is de beste en liefste moeder in de hele wereld!! Er zat in: een regenpak (broek en jas; een regenbroek kennen ze niet in Australië), afterbite, tandpasta, vitamine C, 3 mokken van Holland, 3 zakken drop (erg belangrijk!!!), 2 dvd's, 1 tijdschrift, 2 sudoku boekjes, een hele leuke kaart en 2 foto's van de kerk die ik zeker zal gaan laten zien zondag!!! Heel erg bedankt mam!! Je bent de beste!!!

• 30 April 2014 - 13:35

Mama:

Fijn dat je het een leuk pakketje vindt!! Geniet er maar fijn van, maar niet alle dropjes achter elkaar opeten, hoor.