Maandag week 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Maandag week 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Maandag week 2

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

24 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag had ik zowaar een computer MET internet!! Nu kon ik tenminste ook iets doen, i.p.v. alleen maar blijven lezen! Mijn vader heeft met het programma teamviewer EndNote op mijn laptop kunnen zetten! Ik ben echt SUPER BLIJ met zo'n vader; DANK JE PAP!
Het was vandaag niet zo heel mooi weer, maar het was gelukkig droog toen ik op de fiets zat. Het wordt wel fris hier, het is goed te merken dat het herfst is en winter gaat worden, helaas..
Zondag heb ik lekker uitgeslapen en wat kleine boodschapjes gedaan. Voor de rest alleen maar zitten lezen (een boek, geen artikelen). Verder is er eigenlijk hier niets spannends gebeurd.

• 24 Maart 2014 - 13:27

Mama:

Wat super he, dat papa aan de andere kant van de wereld gewoon programma's op jouw computer kan zetten!?! Nu kun je echt aan de slag...

XX Mama.

Tags: Melbourne, Studie