Maandag week 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Maandag week 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Maandag week 2

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

24 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag had ik zowaar een computer MET internet!! Nu kon ik tenminste ook iets doen, i.p.v. alleen maar blijven lezen! Mijn vader heeft met het programma teamviewer EndNote op mijn laptop kunnen zetten! Ik ben echt SUPER BLIJ met zo'n vader; DANK JE PAP!
Het was vandaag niet zo heel mooi weer, maar het was gelukkig droog toen ik op de fiets zat. Het wordt wel fris hier, het is goed te merken dat het herfst is en winter gaat worden, helaas..
Zondag heb ik lekker uitgeslapen en wat kleine boodschapjes gedaan. Voor de rest alleen maar zitten lezen (een boek, geen artikelen). Verder is er eigenlijk hier niets spannends gebeurd.

  • 24 Maart 2014 - 13:27

    Mama:

    Wat super he, dat papa aan de andere kant van de wereld gewoon programma's op jouw computer kan zetten!?! Nu kun je echt aan de slag...

    XX Mama.

Tags: Melbourne, Studie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 12994

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: