Grafieken, tabellen en SPSS.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Grafieken, tabellen en SPSS.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Grafieken, tabellen en SPSS..

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

25 Mei 2014 | Australië, Melbourne

Deze week ben ik vooral bezig geweest met de resultaten van SPSS omschrijven naar wat er daadwerkelijk uit is gekomen.. Het is niet zo makkelijk als het lijkt.. Die tabellen gaan nog wel, maar de grafieken zijn verschrikkelijk.. Ze willen dan dat je aangeeft welke kolom in de grafiek significant is, maar dat moet je helemaal in paint doen.. Heel irritant en tijdrovend.. Maar gelukkig heb ik nog 8 weken om dat helemaal goed voor elkaar te krijgen! Deze week heb ik verder niet echt spannende dingen beleefd. Ik heb wel een reisje geboekt naar de ULURU berg bij Alice Springs. Gelukkig mocht in een aantal dagen vrijnemen, anders had ik er helemaal niet heen gekunt! Ik heb er echt super veel zin in! Ik ga op 3 juni vliegen naar Alice Springs en de volgende dag doe ik een 3 daagse tour waarbij er 2 nachten wordt gekampeerd rondom de berg Uluru (Ayers Rock). Vervolgens heb ik nog 1 dag om Alice Springs te verkennen en dan vlieg ik alweer terug naar Melbourne. Ik ga de outback dus in! Ik sta al te springen om te gaan, maar moet nog een weekje wachten (alleen het vliegen vind ik niet zo leuk..)!
Vandaag ben ik opgehaald door Penny voor de kerk, waarna er een lunch was en een lecture `How the Bible came to be`. De dominee kon het heel goed vertellen en hij heeft zelfs een boekje gemaakt waarin alles staat wat hij heeft verteld! Heel erg handig! Erg interssant en leerzaam dus voor een zondag middag!

  • 25 Mei 2014 - 20:29

    Mama:

    Zo zo, wat een leerzame middag! Ik heb het hier in de kerk al even aangestipt en Sietse gaat er aan werken...dat kan hij ook! We gaan het zien en beleven...!

    XX Mama

  • 25 Mei 2014 - 21:17

    Dirk:

    Chris, te gek dat je er op uit trekt!!!! geniet er van daar in de binnen landen .Maar je bent zeker niet de eerst Arts The Flijing Docters warren je voor! Wij ( de jongeren) van de kerk gaan a.s donderdag Hemelsvaart dag. naar de andere kant van nederland,Nijmegen waar een centrum is voor gelovigen,dus erg leuk hoop ik
    de groeten uit het altijd mooie Hoofddorp

Tags: Uluru, SPSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 13002

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: