Shrine Of Remembrance - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Shrine Of Remembrance - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Shrine Of Remembrance

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

18 Mei 2014 | Australië, Melbourne

Deze week heb ik eindelijk mijn data uit de laptop kunnen krijgen en op een EXL.file kunnen zetten!! Samen met mijn supervisor heb ik al heel wat analyses kunnen doen en heb ik ook wat significante dingen gevonden! Wordt dus een leuke uitkomst!
Zaterdag ben ik naar het visitors centre geweest om te kijken of ik heel misschien iets goedkoops kon vinden om Uluru te gaan verkennen. Ook wel bekend als Ayers Rock of de heilige berg van de Aboriginals. Maar het was allemaal te duur om te doen en daarbij had ik er te weinig tijd voor.. Daarna dus maar een ijsje gehaald en op zoek gegaan naar de shrine of remembrance, een herdenkingsmonument voor alle oorlogsslachtoffers. Het was een flink stuk lopen, maar het was gelukkig lekker weer (droog, ongeveer 20 graden, maar helaas geen zon..) en heb heel wat leuke foto's kunnen maken. Aan het eind van de dag had ik wel echt super pijnlijke voeten.. Zondag ben ik voor de verandering weer eens met de fiets naar de kerk gegaan. De heenweg ging verbazingwekkend snel, maar op de terugweg had ik helaas de volle laag van de wind tegen.. Daarom ging de heenweg dus zo vlug.. Maar het was gezellig in de kerk! Vandaag was er gelukkig wel zon, dus heerlijk in mijn tuintje zitten lezen! Dat geeft echt een heerlijk vakantie gevoel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13061

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: