Immigration museum - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Immigration museum - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Immigration museum

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

11 Mei 2014 | Australië, Melbourne

Er is alweer een week voorbij! Heb deze week heel hard gewerkt om al mijn primary snoring patiënten te vinden en in de laptop te zetten.. Maar het is mij gelukt. Alleen het laatste programma wat ik nog moest doen deed het niet.. Nu gaat mijn supervisor daar maandag naar kijken, hopelijk lukt het haar wel om het aan de praat te krijgen! Zaterdag ben ik met Saranke en Natascha naar het immigration museum gegaan (het regende nogal, dus vandaar een museum). Het was best een mooi museum en we konden er gratis in als studenten! Maar het is een museum, dus ik had het al wel gezien na een tijdje.. 's Middags zijn we in een Italiaans restaurantje wat gaan eten, om daarna nog even door het centrum van Melbourne te wandelen. 's Avonds ben ik door Penny en Tania opgehaald om naar de Bible Study te gaan. We waren met z'n 10en ongeveer en het was vooral gezellig. Het duurde van 18 tot 21.30 uur en de pastoor heeft maar 45 minuten gekregen om zijn verhaal te doen. Hij heeft verteld over Leviticus. De rest van de tijd ging op aan eten en kletsen (een 3 gangen menu!!). Zondag ben ik opgehaald door Noel en Louise om naar de kerk gebracht te worden. Na de kerk ben ik meegenomen door Penny om bij haar soep en brood te eten. Het brood had ze zelf gemaakt en was glutten vrij omdat een vriendin van haar mee kwam eten. Het was nog best lekker, omdat ze het op smaak heeft gemaakt met kruiden! Ik heb dus een drukke week en een druk weekend achter de rug, maar dat voelt wel fijn! Lekker bezig wezen! Hopelijk is volgende week ook zo!

  • 13 Mei 2014 - 07:07

    Mama:

    Zo meisje, ben jij ook al geen museumtijger? Van wie zou je dat nou hebben???

    XX Mama.

  • 16 Mei 2014 - 19:16

    PZ:

    "Maar het is een museum, dus ik had het al wel gezien na een tijdje.."
    OK ????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 13059

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: