Chadstone winkelcentrum - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Chadstone winkelcentrum - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Chadstone winkelcentrum

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

03 Mei 2014 | Australië, Melbourne

Mijn laarzen zijn deze week overleden... Daarom moest ik vandaag dus op zoek naar nieuwe schoenen! Iedereen rade het mij af om naar Chadstone te gaan op zaterdag, want het is dan veel te druk, je verdwaalt er makkelijk en het is veel te groot om leuk te kunnen winkelen.. Maar omdat ik via google er achter ben gekomen dat het op ongeveer 20 minuten lopen van mijn huis ligt (beetje vreemd dat ik daar nu pas achter kom..), ben ik er toch heen gegaan! Het is inderdaad MEGA groot! Ik ben via de David Jones binnen gekomen en er waren echt super veel dure winkels, maar ook veel goedkopere winkels! Ik heb heerlijk geshopt in de Kmart en ben in de Target geweest (ook een redelijk goedkoop warenhuis) en andere kleinere winkeltjes waarvan ik de naam alweer ben vergeten. Ik heb mij echt vermaakt! Had geen voeten meer over.. Maar heb wel nieuwe laarzen en ook nog gymschoenen voor samen $25 dollar! Dat betekend: 17.50 euro!! Heb ook een fleecevest aangeschaft, omdat het nu 's avonds toch wat fris aan het worden is op mijn kamer. Ik heb ook een dierenwinkel gezien waar super schattige puppy's te koop waren! Had er bijna één meegenomen! Dus mensen: als je in Melbourne bent, ga naar Chadstone voor een dag shoppen, maar onthoud dan wel bij welke winkel je naar binnen bent gegaan!

Tags: Chadstone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 13054

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: