Vliegreis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Vliegreis naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Vliegreis naar Melbourne

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

11 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Op zondagavond om 10.00 uur ben ik samen met mijn oom gaan vliegen naar Dubai, om vervolgens alleen verder te gaan naar Melbourne. Tijdens de avondvlucht kregen we om 12.00 uur 's nachts een maaltijd.. Waarom? Ik heb geen idee. Vervolgens is voorafgaande aan de vlucht naar Melbourne mijn flesje water ingenomen. Deze vlucht heeft ongeveer 14 uur geduurd en daarbij hebben we echt goed te eten gekregen, alleen zat er wel heel lang tussen (tussen maaltijd en snack zat 6 uur). En ze waren behoorlijk spaarzaam met het aanbieden van drinken.. Slapen in een vliegtuig is ook niet echt mijn ding, dus bij aankomst in Melbourne was ik echt kapot. Toen moest ik nog zelf met de bus en metro naar mijn adresje. Ik heb echt heel veel mensen lastig gevallen met vragen waar ik naar toe moest, maar ik ben er mooi wel gekomen! Rond 9.00 uur 's ochtends op mijn kamer beland. Hierna meteen maar tas uitgepakt en gekeken wat voor boodschappen ik moest hebben.
Nu net aan het bijkomen van de boodschappen doen voor vandaag. Morgen zie ik morgen wel. Nu lekker uitrusten!

  • 11 Maart 2014 - 06:36

    Mama:

    Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!! Je kamer ziet er wel gezellig uit! Is het zo warm als je verwachtte? XX Mama

  • 11 Maart 2014 - 06:50

    Christianne Zeldenrust:

    Het is verschrikkelijk warm! Om 7.00 uur 's ochtends was het al 21 graden! Ik zweet mij een ongeluk!

  • 11 Maart 2014 - 15:05

    Ans Heddes:

    Leuk, maak maar meer verslagjes, anders moet jet het elke keer weer mailen naar geïnteresseerden.
    Leuk huisje heb je daar. Met hoeveel mensen wonen jullie daar en is er ook iets gezamenlijk?

  • 11 Maart 2014 - 20:43

    Irene:

    Hee Christianne!
    Wat super leuk om te lezen dat de reis goed is gegaan! Kei goed gedaan zeg! En inderdaad maar gewoon vragen stellen aan iedereen, dan kom je er het snelste achter. (Die mensen zie je toch nooit meer terug. :P) Veel succes de komende dagen met settelen en ook alvast voor het begin van je stage. Suuuuuper cool!

  • 13 Maart 2014 - 06:37

    Christianne Zeldenrust:

    Hoi Ans, beetje late reactie maar er zijn hier 8 kamers. Sommige slapen met z'n 2en op 1 kamer. Dus het zijn wel een aantal mensen. Er zijn 2 badkamers, waarvan er 1 nogal vies is en niet op slot kan. De andere iheeft eigenlijk altijd een natte vloer, maar verder nog redelijk. Er is 1 keuken waar iedereen zelf moet koken, wat echt vies is aangezien Australiërs niet van opruimen houden.. Er is wel een laundry room waar alleen een wasmachine en koelkast staat, wat eigenlijk het schoonst is van het hele huis. Maar de mensen zijn gezellig, dus ik vind het niet zo erg.

  • 13 Maart 2014 - 20:08

    Karin Ouehbi:

    Hoi Chris heel veel succes in Australië, ben stiekend jaloers. Geweldig land, schitterende gastvrije mensen.
    In Perth alleen maar super schone jeugdherberg gehad en het Oosten is zo ie zo clean.
    Ga je volgen. Geniet drink voldoendecwater en oja smeer je goed in de zon is dasr heel scherp. Liefs Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 13009

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: