Victoria's Market - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Victoria's Market - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Victoria's Market

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

29 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Na een week vol lezen en schrijven vandaag lekker naar Victoria's Market geweest. De beroemde markt van Melbourne. Er is daar veel groente en fruit te koop voor heel weinig geld en er zijn ook heel veel souvenierstentjes, wat ik natuurlijk helemaal geweldig vind! Ik heb dan ook behoorlijk wat souveniertjes gescoord, alleen nog geen vingerhoed van Melbourne.. Heb wel een regen/zomerjas voor mijzelf gekocht, omdat het toch wat fris is 's ochtends op de fiets. Maar het is een hele mooie!
We zijn niet zo heel lang op de markt geweest, want we kregen toch al snel pijn in onze voeten en werden moe van het tillen van de tassen.. Dus rond 3 uur 's middags was ik alweer thuis. Ben maar meteen de was buiten gaan hangen, want het is echt super weer! Nu lekker in mijn tuintje zitten, net doen alsof het vakantie is!

  • 29 Maart 2014 - 11:56

    Dirk:

    hay daar in den vreemde!
    mooie jas,alleen op een bed staadtie niet,show hem aan!!!!!!!!!!!!!!!!
    lekker he al dat fruit en het nog gezond ook
    Chris wel je kijken of er een HardRock Cafe is bij jou in de stad, zo ja koop een mooi Tsjurt vor mij
    groeten Dirk en Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13005

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: