Good Friday - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Good Friday - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Good Friday

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

18 April 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag is het alweer Goede Vrijdag! Deze week heb ik niet echt iets spannends beleeft. Ik ben nog steeds aan het schrijven, lezen en data verzamelen.. Gister (donderdag) zijn we met een heel stel naar het Hofbrauhaus gegaan. Het is een Duits restaurant, gelegen in China Town in Melbourne! Heb daar heerlijke Wiener Schnitzel gegeten!! Het was ook een afscheidsfeestje voor een student die weer terug gaat naar Nederland, dus het was echt een feestje.
Vandaag ben ik opgehaald door een ouder echtpaar: Louise en Noel. Zij hebben mij meegenomen naar de kerk en daarna een lunch voor mij gemaakt! Het is echt een super aardig stel en hebben mij zeker vermaakt vandaag! Louise heeft heerlijke zalm gemaakt en als toetje appelgebak met room!! Ik ben zeker verwend vandaag! Nu ben ik mij aan het klaarmaken voor de Great Ocean Road, waar de tour morgen voor start (om 7.30 's ochtends!). Heb vandaag dus een Super dag gehad en zal dit weekend vast ook Super worden! Allemaal een fijn Paasweekend!

Tags: Good Friday