Eerste werkdag Monash/Ritchie centre - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Eerste werkdag Monash/Ritchie centre - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag Monash/Ritchie centre

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

17 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag mijn eerst dag van mijn WESP gehad. Was leuk om kennis te maken en ik kreeg meteen een stapel onderzoeken mee die ik maar eens moest gaan lezen. Helaas hadden ze nog geen computer voor mij, dus heb de hele dag alleen maar gelezen.. Dat zal ik morgen ook vast weer doen.. Wel is mij gezegd dat ik vrijdag mag meekijken bij een onderzoek van een baby, dus ben heel benieuwd hoe dat precies gaat (een slaaponderzoek bij een baby?!). Ook mag ik deze week al meekijken bij een slaaponderzoek dat 's avonds zal plaatsvinden. Mijn supervisor heeft meteen gezegd dat ik dan niet op de fiets naar huis mag, maar dat iemand mij dan maar naar huis moet brengen, want het is veel te gevaarlijk op straat zo 's avonds laat!
Het was trouwens wel een stuk fietsen 's ochtends.. Een half uur, maar met wind tegen en de berg op.. Ik kwam helemaal buiten adem aan. Op de terugweg ging het beter en had ik ook de rust om eens om mij heen te kijken. Ik ben blij dat ik de eerste dag achter de rug heb! Nu is de stress er een beetje vanaf en kan ik gaan genieten van zowel het onderzoek als van Australië!

  • 17 Maart 2014 - 12:07

    Ans Heddes:

    Hoi Chris,

    Lekker dat de stress nu weg is. Voordat je het weet loop je daar rond alsof je er al maanden zit.:)
    Waar staan de letters wesp eigenlijk voor en wat ga je nu precies onderzoeken (slaapproblemen bij kinderen?)

  • 17 Maart 2014 - 13:29

    Mama:

    Eindelijk begonnen! Nu ga je een vaste routine opbouwen en daarnaast heerlijk genieten!!
    XX Mama

  • 18 Maart 2014 - 15:03

    Bianca:

    Hey huisgenootje!!

    Super leuk al je verslagen tot nu toe! Ziet er leuk uit daar, en volgens mij heb je het er wel naar je zin! Veel plezier nog!

    groetjes,

    Bianc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13067

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: