Narcolepsy studie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Narcolepsy studie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Narcolepsy studie

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

18 Maart 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag heb ik weer de hele dag gelezen.. Tot nu toe alleen nog maar theorie over het normale slaappatroon bij kinderen en adolescenten. Ik heb trouwens wel een computer gekregen, maar het internet deed het niet.. Dus had ik er nog niets aan.. (later meer over het onderzoek zelf)
Ben vandaag ook nog even voor sluitingstijd (18.00 uur) naar het visitors centre gegaan samen met Natascha (studiegenoot) om 2 reizen te boeken: een 2 daagse reis voor de Great Ocean Road en een 1 daagse reis naar Phillip Island (daar waar de pinguins zijn!!)! Het was niet eens zo duur: per persoon voor de beide reizen samen maar $357.- Zaterdag gaan we al naar de pinguins en met Pasen gaan we de Ocean Road doen! SUPER LEUK!

  • 18 Maart 2014 - 13:21

    Irene:

    Hej! Wat goed om te lezen dat je al zoveel eruit bent geweest en al plannen hebt gemaakt! Klinkt heel gaaf, heb je weer iets om naar uit te kijken. Veel succes met al het leeswerk en met de slaaponderzoeken straks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 13010

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: