Victoria's Market 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Victoria's Market 2 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Victoria's Market 2

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

05 April 2014 | Australië, Melbourne

Deze week heb ik vooral gelezen en ik ben mijn introductie aan het verbeteren. De laptop die ik nodig heb voor het invoeren van de data was de hele week bezet.. Volgende week hopelijk beter!
Vandaag ben ik alleen naar Victoria's Market geweest. Ik heb weer een baal souveniertjes gekocht, maar nog steeds niet voor iedereen iets.. Moet nog mijn best gaan doen om voor iedereen thuis wat te kopen! Het is een leuke markt om over te struinen, maar je wordt er wel echt super moe van! Deze keer heb ik er wel foto's van gemaakt, hopelijk geeft dat een indruk van de sfeer daar op die markt.

  • 05 April 2014 - 07:56

    Mama:

    Dat ziet er gezellig uit! Daar kun je je geld wel kwijt, lijkt me zo. Straks moet je nog extra kilo's bagage betalen door al die souvenirs...
    Geniet maar lekker van het shoppen!

    XX Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: