Lutheran Church of Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Lutheran Church of Australia - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Lutheran Church of Australia

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

07 April 2014 | Australië, Melbourne

Gister ben ik 's ochtends, heeeeeeel vroeg (om 9.00 uur begon de dienst) naar de kerk gegaan! Ik werd heel vriendelijk ontvangen en voor ik het wist zat ik tussen de hoog bejaarde mensen op de bank! De pastoor is nog langs geweest en heeft mij verwelkomd in de dienst! Ze waren echt allemaal super aardig! Een vrouw kwam na de dienst meteen naar mij toe om mij mee te nemen voor de koffie en thee en een heleboel cake en lekkers. Ook heb ik meteen een telefoonnummer gekregen van een andere vrouw die mij wel kon komen halen met de auto als het regende of ik niet met de fiets kan komen (het is namelijk een half uur fietsen). Echt super leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben benieuwd wat ze volgende week gaan doen met Palm Sunday! Ik heb door de drukte helaas geen foto's, maar ik ga er nog wel vaker heen, dus foto's zullen er ooit komen! Na de dienst en de koffie en thee ben ik bezig geweest met boodschappen doen en wassen, wat ook moet gebeuren helaas.. Wel was alles na een halve dag in de zon te hebben gehangen droog.
Vandaag ben ik weer verder gegaan met mijn data verwerken. De laptop vind mij denk ik niet zo aardig, want hij doet maar niet wat ik wil.. Ook heb ik aan mijn introductie verder gewerkt. Vandaag was het niet echt mijn dag, mijn inspiratie was ver te zoeken.. Maar gelukkig is er altijd nog een morgen!

  • 07 April 2014 - 11:28

    Vera Verheggen:

    He christianne!
    Wat leuk dat je daar naar toe bent gegaan, je eigen kerk -waar dan ook ter wereld- is toch altijd thuis komen :) Mooi dat je dat ook zo hebt ervaren!
    Nog heel veel succes met je wesp, en niet te vergeten heel veel plezier!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 13062

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: