Regen, Regen en nog eens Regen.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu Regen, Regen en nog eens Regen.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Christianne Zeldenrust - WaarBenJij.nu

Regen, Regen en nog eens Regen..

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

11 April 2014 | Australië, Melbourne

Deze week was het vooral regenachtig. En dan bedoel ik dus echt hele dagen regen.. Ik ben maar met de trein naar de uni gegaan, maar dat is ook zo duur! Hopelijk is het na deze week klaar met die regen..
Verder heb ik deze week mijn data al flink bij elkaar verzameld. Ik mis nog maar een paar patiënten, maar die ga ik hopelijk maandag vinden in de database!
Woensdag ben ik uit eten geweest met de Nederlandse meiden hier! Lekker PIZZA gegeten!! Was niet zo'n grote, maar goed gevuld en erg lekker! Daarna wat gedronken in Southbank aan het water, alleen wel overdekt gelukkig want het regende nog steeds.. Was echt gezellig!
Donderdag had ik een onwelkome gast in mijn slaapkamer.. Een krekel/sprinkhaan of zoiets van wel 5 cm groot!!! Ik heb het proberen op te zuigen met de stofzuiger, maar daar was het te groot voor.. Wel heb ik het de gang op kunnen jagen, waarna ik al smekend bij de buurman stond, zodat hij het beest heeft kunnen verjagen (pletten met zijn schoen, omdat het beest weigerde het huis uit te gaan..).. Op dit soort momenten mis ik mijn papa heel erg! Nu ben ik heel hard aan het hopen dat de krekel geen vrienden had meegenomen..
Donderdag heb ik ook mijn pasje voor het werken met kinderen gekregen! Ik zie er net uit als een spook, zo licht hebben ze de foto gemaakt.. Maar het is wel een leuk souvenirtje voor thuis!

  • 11 April 2014 - 13:49

    Mama:

    Wat een grappig pasje, dat kennen wij hier in nederland niet. Misschien een goed idee tegen al dat misbruik...
    Fijn he, als die mooie natuur zomaar ineens je kamer in komt...! Wel lekker dat je zo'n aardige buurman hebt.

    XX Mama.

  • 11 April 2014 - 21:47

    Dirk:

    die jas past iedereen! het staat je goed, neem hem mee terug hier na toe en je bent een trendzetter!!!!!
    kijk uit met die kakerlakken (motten),Dorus heeft er een leidje over gezongen.
    groeten uit het altijd mooie Hoofddorp

Tags: Regen, Southbank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Christianne

Ik ga voor mijn wetenschapsstage naar Australië! Daar moet ik natuurlijk een dagboekje van bijhouden, dus bij deze!

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 13058

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 19 Juli 2014

Australië

Landen bezocht: